Klanten vertellen

Onze klanten beoordelen onze dienstverlening gemiddeld met een 8. Je kunt je review achterlaten op klanten vertellen. De ervaringen van deelnemers kan je terugvinden bij  cases.

Klachtenprocedure

We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening.

Bent u onverhoopt niet tevreden over de dienstverlening van Impact training & advies dan kunt u daarover een klacht in dienen. Wij streven ernaar deze binnen 15 werkdagen af te handelen. Mocht er een langere termijn nodig zijn om onderzoek te doen, dan informeren wij u over de reden van uitstel. Tevens wordt er een indicatie gegeven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen geven. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Klachten over de dienstverlening moeten tijdig (binnen 1 maand nadat de klacht is ontstaan) volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij dienstverlener, t.a.v. de klachtencoördinator ,e-mailadres: (klachtencoördinator@impacttrainingenadvies.nl). De klachtencoördinator registreert de klacht en bewaakt de afhandeling er van.

Zie voor meer informatie over onze klachtenprocedure onze algemene voorwaarden ( artikel 13)

contact met Impact

Sam van Houtenstraat 74

1067 JP Amsterdam

Telefoon 020 515 88 99

Postadres

Postbus 9139

1006 AC Amsterdam